INFORMATIE VOOR JOU

VEELGESTELDE VRAGEN - FAQ

Wij zijn echte BABOR fans, we adviseren je graag!

Stuur ons een berichtje via het contactformulier en wij proberen je zo snel als mogelijk te beantwoorden.

Je mag ons ook bellen op onze BABORwebshop HOT-line 085-016 0072,  onze productspecialisten beantwoorden graag al je BABOR vragen.

Iedere BABOR bestelling voorzien wij rijkelijk van BABOR samples en andere leuke BABOR extra’s. Het ontvangen van een bestelling voelt dan echt als een cadeautje!

Wij verzenden geen losse samples. Wanneer je bepaalde BABOR producten zou willen proberen dan voegen wij graag samples van dit product toe aan je bestelling. Geef speciale verzoeken tijdens het bestellen gerust aan ons door via het vak ‘bestelnotities’. Mits er samples van dit product beschikbaar zijn voegen wij ze graag toe!

Jazeker! Wij zijn zo enthousiast over BABOR dat wij je graag veel meer van al het moois van BABOR willen laten proberen! Je bestelling bevat altijd kleine BABOR samples en wanneer beschikbaar is ook grote leuke extra’s.

“Vandaag mijn pakketje supersnel ontvangen. En wat was ik blij met al die sampels, niet normaal. Ik ben zo blij dat ik direct al eentje ga uitproberen.”

Na het bevestigen en betalen van je bestelling ontvang je van ons een bestelbevestiging per email. Vanaf dat moment kunnen wij je bestelling in behandeling nemen.

Je kunt de status van je bestelling vanaf ieder moment volgen door in te loggen op je account.

Wanneer je bestelling door ons wordt verzonden (op werkdagen gebeurt dit rond 17.00 uur) sturen wij je een verzendbevestiging.

Zodra je bestelling in het distributiecentrum van DHL een eerste scan heeft ondergaan (meestal gebeurt dit ’s nachts) ontvang je van ons een mail met de track&trace gegevens van je bestelling.

Het is mogelijk op afspraak je bestelling in Groningen bij ons verzendpunt af te halen. Geef dit tijdens het bestellen aan via het vak ‘bestelnotities’. Afhalen is op afspraak mogelijk op weekdagen tussen 10.00-17.00u.

Zeker, BABOR fans stoppen nooit! Maar zijn winkels en bedrijven gesloten dan wordt je bestelling op de eerstvolgende werkdag verzonden.

Ook tussen kerst en de jaarwisseling verzenden wij zoals gebruikelijk.

Hoogst waarschijnlijk is onze bevestigingsmail terecht gekomen in je spambox of ongewenste mail. Bekijk die map eens en wanneer je ons bericht gevonden hebt, markeer de email, en wanneer mogelijk de afzender, als betrouwbaar/geen spam.

Wanneer de betaling van je bestelling niet succesvol is geweest ontvang je geen bestelbevestiging van ons. Je ontvangt dan op een later moment een email van ons met een link naar het betaalproces van je bestelling.

En wanneer je nog steeds vragen hebt, gewoon even een berichtje sturen. Wij zijn er voor je.

INFORMATIE OVER ONS

STEL GERUST JE VRAAG