Wil je een product terug sturen?

Iedere webwinkelconsument in Nederland en Belgie mag gebruik maken van zijn/haar wettelijke herroepingsrecht. Bij BABOR schoonheidsinstituut.nl heb je na ontvangst van het door ons geleverde product altijd 14 dagen bedenktijd. Je mag het product binnen deze periode retour zenden, je betaalt dan wel zelf de kosten voor deze retourzending.

Voorwaarden voor het eenvoudige retournering:

  • verpakking product is ongeopend
  • verpakking is onbeschadigd

Voorwaarden voor een retournering bij defect of klacht:

  • je hebt telefonisch of per email contact gehad met onze customer service
  • duidelijke omschrijving van de klacht

Wij storten na ontvangst van het retour gestuurde product het bijbehorende transactie bedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening / creditcard / Paypal-rekening.

Retour zendingen altijd met track&trace verzenden

Wanneer je zelf een artikel retour zend is het verstandig deze te verzenden met een track&trace optie of verzekering.  Het retour zenden van een op afstand gekochte product is namelijk voor risico van de consument. Het is daarom verstandig om op een manier te verzenden dat deze tijdens het proces te volgen is. Indien een pakket onverhoopt niet bij ons aankomt dan ben je daar zelf aansprakelijk voor. Wil je dit risico voorkomen, verzend dan het pakket verzekerd.

Het is niet altijd eenvoudig om het herroepingsformulier in te vullen. Je mag daarom ook altijd gewoon een mail sturen naar info@schoonheidsinstituut.nl of bellen naar +31(0)85 0160072. Wanneer het nodig is lossen wij een probleem met uw bestelling of producten graag in overleg met je op. Jouw doel is immers het aanschaffen van het juiste BABOR product en wij zijn op zoek naar tevreden klanten die weer bij ons terugkomen.

Aan:
BABOR schoonheidsinstituut.nl
+31(0)85 016 0072
info@schoonheidsinstituut.nl

    Retouren:
    Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:

    Feedback:
    Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.

    Retour zenden, hoe zit het met de kosten?

    Retour zenden van een door jou zelf verkeerd besteld artikel is voor eigen rekening. Wanneer wij iets verkeerds hebben geleverd dan nemen wij de verzend- en retourkosten voor onze rekening. Bij een omruiling leveren wij jou het vervangende product met een DHL retourlabel voor het eenvoudig terugzenden van het om te ruilen product via een DHL Parcelshop.

    Retour zendingen altijd met track&trace verzenden

    Wanneer je zelf een artikel retour zend is het verstandig deze te verzenden met een track&trace optie of zelfs verzekering.  Het zelf retour zenden van een op afstand gekochte product is namelijk voor risico van de consument. Het is daarom verstandig om op een manier te verzenden dat deze tijdens het proces te volgen is en dat je bij problemen aanspraak kunt maken op regelingen bij de vervoerder. Indien een pakket onverhoopt niet aankomt dan ben je daar namelijk zelf aansprakelijk voor. Wil je dit risico ten alle tijden geheel voorkomen, verzend dan het pakket verzekerd.